سعید نجاتی نویسنده و کارگردان سینما با حضور در منزل حسین محمدی، جانباز جنگ رمضان در شهر کرمانشاه، سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را که در سیوهشتمین دوره این جشنواره کسب کرده بود، به او اهدا کرد.
حسین محمدی از رزمندگان جوان دهه هشتاد است که در جریان جنگ رمضان دچار جراحات شدید شد و هر دو دست و هر دو پای خود را از دست داد. با وجود این آسیبها، او به نمادی از ایستادگی و فداکاری در میان رزمندگان تبدیل شده است.
نجاتی با این اقدام، جایزه سینمایی خود را به پاس رشادتها و فداکاریهای این جانباز تقدیم کرد.




نظر شما